שלומי אמונים: דורשים את המקום התשיעי על חשבון גור

פרץ אברמוביץ בועידת 'שלומי אמונים': הציבור הכלל חסידי בב"ב לא מקבל את הייצוג המגיע לו, אנחנו הרבה יותר משליש, אומנם בקדציה זו בשת"פ עם רה"ע אנו מתקנים עוולות, אך זה עדיין רחוק מגודלנו האמיתי.
איתי גדסי 3 Comment on שלומי אמונים: דורשים את המקום התשיעי על חשבון גור

ועידת 'שלומי אמונים' המתכנסת באוקראינה ערכה פאנל רשויות המקומיות בו השתתפו נציגי שלומי אמונים מהערים השונות • המסקנות: דורשים את המקום התשיעי בו משמש כיום נציג חסידות גור שלמה טייטל

פרץ אברמוביץ בועידת 'שלומי אמונים': הציבור הכלל חסידי בב"ב לא מקבל את הייצוג המגיע לו, אנחנו הרבה יותר משליש, אומנם בקדציה זו בשת"פ עם רה"ע אנו מתקנים עוולות, אך זה עדיין רחוק מגודלנו האמיתי.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועידת 'שלומי אמונים' המתכנסת באוקראינה ערכה פאנל רשויות המקומיות בו השתתפו נציגי שלומי אמונים מהערים השונות.

במהלך הדיון אמר ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין: "שלומי אמונים היא הסיעה באגודת ישראל שקרובה לשני מנדטים, והמקום הראשון בסבב השני של יהדוה"ת שייך לה. היא גם הסיעה היחידה שיכולה להביא קהלים חדשים, כפי שהוכיחה שוב ושוב". כלומר, רובינשטיין דורש את המקום התשיעי, שהוא הראשון בסבב השני, שכיום מוצב בו נציג חסידות גור שלמה טייטל.

סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש אמר בוועידה כי "אנו חייבים לעשות הכל להחזיר את הרוב למועצת העיר בי-ם. האחדות באגו"י על כל סייעותיה פורה, אנו יכולים להגיע ל 16 חברי מועצה חרדים".

גם פרץ אברמוביץ בועידת 'שלומי אמונים' טוען כי "הציבור הכלל חסידי בב"ב לא מקבל את הייצוג המגיע לו, אנחנו הרבה יותר משליש, אומנם בקדציה זו בשת"פ עם רה"ע אנו מתקנים עוולות, אך זה עדיין רחוק מגודלנו האמיתי.

מי שהצטרף לקריאתם היה ישראל פרוש שאמר במושב נבחרי הציבור בועידת 'שלומי אמונים' "אנו פונים לקהלים רחבים והוכחנו שאנו יודעים להביא קהלים חדשים גם בבחירות המוניציפליות וגם בבחירות הארציות, קחו על עצמיכם לחבר קהלים חדשים"



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    סיעת שלומי אמונים כל היום דורשים דברים בזמן שהם דואגים רק לעצמם

  2. 2

    הם באמת דואגים רק לעצמם, זותומרת לכל הקטנים שאין מי שידאג להם…
    ולא כמו גור וכל השאר…

  3. 1

    תנועת הג'ובים שלומי אמונים
    מרחם על ה"צירים" שהכריחו אותו להיות כל ימי הנסיעה עם חליפה וכובע…. חלק מהם היו צריכים לקנות כובע לכבוד הנסיעה וד"ל….